Ook als je twijfelt, 24/7 gratis bereikbaar 0800 – 2000

Onze cliëntambassadeurs

Zij denken met je mee, zijn er om vragen te beantwoorden en bieden extra ondersteuning wanneer je dat wilt.

Wat doen cliëntambassadeurs?

Het kan gebeuren dat je vragen hebt over de samenwerking met de medewerker van Veilig Thuis Utrecht. Of misschien heb je ideeën over hoe het anders zou moeten bij Veilig Thuis Utrecht. Meestal lukt het medewerkers en cliënten om dit samen te bespreken. Maar als je er graag met iemand anders over praat, kun je de hulp inroepen van de cliëntambassadeurs van stichting Samen Veilig Midden-Nederland.

De belangrijkste taak van de cliëntambassadeurs is ervoor te zorgen dat medewerkers en cliënten van elkaar leren door met elkaar in gesprek te blijven. Zij denken met je mee, luisteren naar jouw feedback en helpen je om het gesprek met de medewerker van Veilig Thuis Utrecht weer op gang te brengen. De cliëntenambassadeurs organiseren ook reflectiebijeenkomsten waar cliënten hun ervaringen en ideeën kunnen delen, zodat wij daarvan kunnen leren.

Meer informatie en contact
Veilig Thuis Utrecht en de cliëntambassadeurs zijn onderdeel van de stichting Samen Veilig Midden-Nederland. Ook SAVE Jeugdbescherming is onderdeel van deze stichting. Meer informatie over de cliëntambassadeurs en hoe je contact met hen kunt opnemen, vind je op de website van Samen Veilig Midden-Nederland.

Meer over stichting Samen Veilig Midden-Nederland

Veilig Thuis Utrecht en de cliëntambassadeurs maken onderdeel uit van stichting Samen Veilig Midden-Nederland. Wil je meer weten over deze stichting? Klik dan de knop hiernaast om de website te bezoeken.

 

Sluit website meteen